Wednesday, April 23, 2008

Harap Maklum...

Blog ini sedang di upgrade dan di kemas kini .Blog saya akan beroperasi seperti biasa tidak lama lagi.Kerjasama anda dan sokongan anda amat saya hargai.sekian terima kasih.

15 comments:

Anne said...

can't wait to see the content of this blog :)

hidupumno said...

Di harap blog ini dapat mengutarakan pandangan Tan Sri tentang keadaan politik dan kedudukan UMNO sekarang. Demi memastikan UMNO terus relevan.

Roshatika said...

Salam Tan Sri,

Selamat berblogging, orang Bagan Pinang menunggu pandangan Tan Sri.

T. kasih

UMNO Cawangan Desa Jaya said...

Salamelekom Tan Sri,

Lamo lak ai nak upgrade. Apo yang susah bona tu Tan Sri? Kok tak do maso ko, tak do streamyx kek umah ko... meh la ese tolong buekkan.

Iwan said...

Salam Tan Sri,

Tak sabar nak lihat Tan Sri memainkan peranan penting di dalam UMNO terutama ketika parti berada di dalam kemelut dan masalah terutama semasa dan selepas PRU-12 yang lalu...

Welcome to the blogger's world.

Muhamad Affandi Abd Malik said...

tan sri nak buat blog ke?tak payah la..roshatika tak payah nak bodek2..22 taun jadi mb n9 without nothing buek malu org kampung je..rasuah lagi..hadoi..dok umah beramal je la Tan sri..

Unknown said...

Tahniah atas pemilihan Tan Sri sebagai calon Pilihanraya kecil Bagan Pinang.

Harap Tan sri akan menang besar nanti....

Orang NS

Local Fighter said...

Salam..

Selamat kembali ke persada politik tanah air.

Saya juga akan turun berkempen untuk Tan Sri. Jumpa pagi Sabtu nanti di Port Dickson...

Soffian Shariff said...

Ada orang tanya pendapat saya... boleh kah Tan Sri Isa Samad menang di BP???

saya jawab: if kahiry and nurul izzah yang tak tahu apa2 tu pun leh menang di tempat masing2 inikan pula Isa Samad...

yes tan sri somehow I believe you can win..

bukan bodek, but it's the truth...

Obefiend Weiland said...

blog apa ni kosong semacam

macam manifesto parti keris je!

HAHAHAHAHAHA

jgn marah... kena ade humour tan sri

Unknown said...

sinar harian 15 oktober 09 khamis.
masyarakat lekang agama faktor BN menang : idris Ahmad (PAS)

SHAH ALAM - Masyarakat dan anak muda Bagan Pinang yang lekang daripada ajaran agama Islam di samping suasana masjid dan surau yang malap adalah satu kelebihan kepada Barisan Nasional (BN) memenangi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang, Ahad lalu.

Ketua Penerangan Pas Pusat, Idris Ahmad berkata, kemenangan BN itu juga hanya sementara sebaliknya dalam jangka masa panjang akan merugikan masa depan politik parti itu kerana imej sebagai parti hipokrit dalam soal integriti dan moral tidak dapat dihapuskan.

“Suasana malapnya masjid dan surau adalah kelebihan kepada UMNO contohnya Masjid Bagan Pinang sendiri yang tidak sampai 20 orang mengerjakan jemaah solat maghrib. Tidak ada satu pun masjid dan surau yang dianggap boleh memberi gambaran Islam yang sebenar cuma ada sebuah masjid lama di Teluk Kemang.

“Selain itu, budaya politik kenduri, sakit dan mati masih kuat didominasi UMNO contohnya seorang imam masjid dalam dewan negeri Bagan Pinang menjadi Ketua UMNO cawangan.

“Oleh kerana takut jenazah tidak terurus, nasi kenduri menjadi basi maka mereka tidak berani membuat sokongan terbuka kepada Pas,” katanya dalam kenyataan analisis awal Pilihan Raya Bagan Pinang kepada Sinar Harian.

Beliau berkata, masyarakat India pula terpengaruh janji Timbalan Perdana Menteri kerajaan memperuntukkan projek rumah mesra rakyat sebanyak 150 rumah dengan perbelanjaan RM25 juta dan tapak kuil di Port Dickson seluas 0.6 hektar.

“Selalunya orang miskin akan menjadi makanan UMNO dalam pilihan raya. Masyarakat India di estet yang hanya gaji RM11 sehari juga kelebihan kepada UMNO.

“Masyarakat India tidak celik maklumat sehingga isu pijak kepala lembu dan demo anti kuil tidak diketahui oleh mereka. Mereka hanya mendapat maklumat daripada propaganda televisyen saja,” katanya.

SESEDAP MULUT JER DIA CAKAP YER... AGAKNYA PASNI GUNAKAN MASJID DAN SURAU UNTUK BERKEMPEN. SETAU SAYA ORANG PAS TAK PANDAI MENHUMPAT ATAU MENGATA TAPI NI DAH JAUH DARI AJARAN SEBENAR.... KALAU DAH KALAH TU... AKUR JE LAH.. KALAU UMNO KALAH PUN TAK ADANYA NAK KUTUK PAS. FIKIRKANLAH

ANYWAY TAHNIAH KEPADA TAN SRI... SAYA MEMANG SUKA KALAU TAN SRI YANG AMBIL ALIH.

Anonymous said...

Yb? what happen in there? A quite interesting story.. anyway don't forget to leave your comment at myutusanmalaysia.blogspot.com

Utusan Malaysia

Gerombolan MSJ said...

Bila blog Tan Sri hendak di aktifkan semula ? Saya terus menunggu.

Anonymous said...

Kenapa kamu semua percaya dan menyokong orang yang pernah memberi rasuah macam tan sri ni? Kamu semua mahukan masyarakat dan pemimpin yang semakin runtuh akhlak kah?

M.K.Johari said...

Kes rasuah x kena bicara di mahkamah, lepas gitu je

Tibe2 jadi pengerusi FELDA, kau 180,000 unit peneroka cuma 800 unit, adil ke mcm tu? Peneroka kalau xde mane kau nk dapat duit nak enjoy?

Dah ada kes rasuah, kurang hajar dengan peneroka, bercakap pun berlagak dengan staff felda, boleh pulak kau bertanding kawasan Jempol

Ni ape teruk sgt dgn Malaysia ni, gangster perasuah ni boleh diharap ke nak tolong rakyat? berpuluh tahun jadik MB n9, apa yg ada? dia duk membaham hasil negeri je, ni sampah punya Isa, org jempol tolak lah mamat perasuah ni